Kone oli syntynyt. Miten “Boeing-737” tehtaalla

Rungon tulevaisuuden lentokone tuodaan tehtaalle, kuitenkin sen jälkeen, kun 9 päivää valmis siivekäs auto lähtee shop-oikeus houkutteleva lake Washington. Meidän valmistus laitos “Boeing” Renton, yhdysvallat. Nämä kamarit-talon perheen 737, maailman merkittävimmistä yhdellä käytävällä lentokone. Se on täällä tehnyt uuden Boeing 737-800 varten Belavia.

Tässä on juurtuvat “Sea hawks”

Noin Seattlessa, joka on Pacific Bay – yksinkertaisesti pari kasveja Yhtiö “Boeing”. Suurin niistä-kaupungissa Everett, pienempi kokoinen kohteessa Renton. Yhdysvallat-toisessa. Se on alhaalta aluksi “Boeing 737-800”, joka tällä hetkellä lentää Valko-venäjän, ja ne, jotka vielä tarkoitus ostaa. Rep “Boeing” Adam Tischler kokoontuu merkintä tuotantolaitos sekä selittää poistaa ne kaikki.

Tässä on juurtuvat Sea hawks

Monet ovat pitäneet uteliailta katseilta (tai pikemminkin linssit) Boeing 737 MAX-737 säätö tulee olla virallisesti tarjolla ensi vuonna. Kasvi on 2 merkittäviä lopullinen Kokoonpano myymälä. Kun käytetty ohjelma MAX, sekä 2 mahtuisi kaksi riviä tuotannon ilma. Oveen iso myymälä kuvaa levitä siivet lentokoneen.

Tehtaan perusti kilpailijoita, ja myös työntekijöiden valitse kuva, joka varmasti on julkaistu portti. Yleensä lentokone, joka on tehnyt meille, mutta joskus me roikkua täällä liput sekä vertauskuvat club jalkapallo. Jos näet alla yhtäkkiä vaatteet yksilöiden symboli muodossa haukka, älä ihmettele. Olemme asiakasta joukkue, “Seattle Seahawks”, monet alla on tukenut niitä.

Jokainen 1,7 sekuntia maailmanlaajuisesti poistaa tai touchdown Boeing-737

Mutta, pääsemme kasvi ei ole näiden iso yhdyskäytäviä kautta sekä etu-eteinen ja aula. Luonnonkaunis kiertue alkaa kuvia eteinen: yhden kuvan näkymä kauppoja “Boeing” menneisyydessä, toinen tällä hetkellä. Koska myöhään luvun, tehdas työllistää lean-tuotantojärjestelmän. Niin syntyy 737-th kone ennen. Jokainen pieni asia kaupassa oli sekoitettu. Kun minun piti siirtyä ilma-aluksen, se kesti kauan, pysähtyi valmistus lähellä sitä.

Jokainen 1,7 sekuntia maailmanlaajuisesti poistaa tai touchdown Boeing-737Sitten me päättänyt merkittävästi muuttaa tuotannon järjestelmän. Nyt kaupoissa, jokainen pieni asia on erilainen: lentokone liikkuu kautta linjan logistiikka on tehokkaasti mietitty. Säästää paljon aikaa. Adam johtaa meidät tasolla 2 kauppa, lentokoneet ssa parvekkeelta. Nyt hän totuudenmukaisesti neuvoo meitä, vierailijat, miten voit käyttäytyä, jos onnettomuus, jos se yllättäen paikantaa täällä. Alkaen veranta voit saada osaksi työpaikoilla insinöörejä, hallinto kasvi.

He tarkoituksella kohonnut yli koko ensimmäisen asteen voidaan hyödyntää todella mukaista tuotantoa. Täällä jakaa käytävillä luokan, näkyviä indikaattoreita huvittava indikaattoreita. Jos luulet niitä. jonnekin lähistöllä Kairossa sekä Nairobin. Meidän keskustella, että paljon palveluja ja myös ansaita helpompaa pitää mielessä, että he olivat tarjotaan nimet kaupungit, järvet, kukkulat.

Asennus kaapelit arvioida lento

Tehtaan Renton-valtava kokoonpanotehdas. Kehon ja winglets tulevaa Boeing tuotu muilla alueilla yhdysvalloissa. Hissit ja muutamia muita osia on valmistettu Kiinassa sekä Koreassa. Moottorit Ranskassa. Siivet 737 tuottaa tässä, juuri tässä tehtaassa. Adam Tischler määritellään perusteellisesti, miten toimenpiteet kehittääkseen ilma. Ensinnäkin, myymälä tuo rungon ilma-aluksen. Työtä, muuten, on useita ruumiita. “Elin” lentokone nosta– toiminnan korkeus. Niin, “Boing” taas vapauttaa hyödyllisiä tilaa lähellä pohjaa eri muita ominaisuuksia.

Asennus kaapelit arvioida lentoEnsimmäiset kolme päivää elimet ovat täynnä monimutkaisia järjestelmiä, kaapelit, kokonaispituus lähes 70 kilometriä. Kaikki tarvittavat välineet, auto mekaniikka, ainutlaatuinen laatikot. Kuten leikkaussalissa, kun lääkäri väittää “moppi, skalpelli,” sekä täällä mekaanikko väittää, “ruuvimeisseli, jakoavain” – selittää menettelyä Adam Tischler. Hän nostaa tarvittavat työkalut. Se on erittäin tärkeää, että mekaanikko ei todellakaan valita jokin työkalu, varastoon, yritä löytää ne. Tämä lähestymistapa lisää huomattavasti tuotannon prosessi sallii sulkea pois tehottomat liikkeet. Neljäntenä päivänä tulevaisuuden lentokone laskeutuu “paratiisi maan päällä”. Alkaa monimutkainen menettely – kiinnitä siipi, sen jälkeen alustan. Sitten Boeing riviin, mitä on edessä-extra valmis. Uusi asetus ilma-lugging yö. Pitkin linjat ilma-aluksen vaiheet ja linja sen kanssa tarvittavat laitteet ja työkalut.

Tässä ympäristössä, ilma-alus on tällä hetkellä kulunut viisi sykliä. Testi puitteet, sähkö. Olemme tapahtua terassi vain pitkin tuotantolinja. Jokaisen olennaisen vaiheen matkan, joka kulkee kone-valot. Joissakin tiloissa valot ovat punainen, vihreä. Jos valo syttyy violetti. tämä viittaa siihen, että sinulla vaatia asiantuntija-apua. Vahva amber-ongelma ei ole kovin merkittävä, joka voidaan ratkaista johtaja, eco-friendly tapoja jokainen pieni asia on säännöllinen, – kuvaa edustaja “Boeing”. Punainen vaatii varovaisuutta. Tämä on viesti, että kone on sähkö ja myös yleensä olet lähellä aluetta, missä se pidetään.